Blog o marketingu

Zapraszam Cię do fascynującego świata marketingu, który pozwoli Ci zbudować silną markę, dotrzeć do SUPER KLIENTÓW i poprawić wyniki sprzedaży. Baw się dobrze :-)

Czy Twój biznes przetrwa? O sprzedaży w czasach kryzysu

Najgorsze w obecnej sytuacji jest to, że kryzys w Twoim biznesie nie został spowodowany przez Ciebie. To nie złe zarządzanie. To nie kiepski marketing. To czynniki zewnętrzne doprowadziły do tego, że nie śpisz po nocach zastanawiając się co zrobić, żeby biznes przetrwał ten trudny czas. Cofnę się w czasie do dnia w którym zakładałem swoją […]

Czytaj więcej
Jak ustalać grupy odbiorców reklam na Facebooku

Grupy odbiorców pozwalają dokładniej określić odbiorców naszych reklam, dzięki czemu szansa na osiągnięcie celu rośnie przy jednoznacznym obniżeniu kampanii reklamowej. Tylko o co w tym wszystkim chodzi? Nie lepiej uderzać z reklamą Facebooka szerzej i dotrzeć do większej ilości osób? Co takiego dają nam te grupy odbiorców reklam na Facebooku, że warto na nie poświęcić […]

Czytaj więcej
Czy masz na stronie internetowej system rezerwacji online?

System rezerwacji online to w wielu branżach usługowych udogodnienie dla klientów, a dla firmy oszczędność czasu. Jeżeli do tej pory nie masz takiego systemu rezerwacji lub obecny nie do końca spełnia Twoje oczekiwania, to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem. W tym artykule skoncentruję się na jednym systemie rezerwacji online z którym się zapoznałem. Nie […]

Czytaj więcej
Tytuł strony internetowej pod SEO i użytkownika

Tytuł strony internetowej to bardzo ważna informacja nie tylko dla robotów wyszukiwarki Google. Użytkownicy zwracają uwagę na tytuły w wynikach wyszukiwania, więc musi być on również dla nich atrakcyjny. Dlatego warto utworzyć tytuł porządnie i w pełni wykorzystać jego możliwości. Standardowo posłużę się praktycznym przykładem, czyli tytułem bloga który brzmi blog o marketingu internetowym i […]

Czytaj więcej
Recenzja Senuto – Narzędzie do analizy słów kluczowych

Senuto to genialne narzędzie, którego głównie używam do analizy słów kluczowych, ale jego funkcjonalność i możliwości są znacznie większe. Wszystkiego dowiesz się z recenzji, a korzystam z Senuto już od kilku ładnych lat, więc trochę już liznąłem temat. Artykuł będzie dość długi, ale nie da się ukazać wszystkich możliwości Senuto w skrócie. Duża agencja marketingowa, […]

Czytaj więcej
Monitoring pozycji strony w Google - lista narzędzi

Narzędzi do monitorowania pozycji strony w wyszukiwarce Google jest mnóstwo. Od 2011 roku sporo z nich przetestowałem. Oto moim zdaniem najlepsze narzędzia do sprawdzania pozycji strony na słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania Google. Mógłbym stworzyć obszerną listę, tylko po co? Liczy się jakość, nie ilość, więc pokażę Ci najlepsze sposoby na sprawdzanie pozycji strony w […]

Czytaj więcej
Kiedy dawanie promocji na produkty i usługi ma sens

Kto nie uwielbia promocji? Potrafimy wstrzymać się z upragnionym zakupem miesiącami, aby kupić produkt czy usługę 10% taniej. Bez wątpienia promocje potrafią rozkręcić sprzedaż, i niejedna firma się o tym przekonała, wprowadzając na stałe różne akcje promocyjne do swojej strategii marketingowej. Doświadczenie biznesowe i życiowe nauczyło mnie, że nic nie jest tylko czarno albo tylko […]

Czytaj więcej
Agencja marketingowa Warszawa - Którą wybrać?

Agencji marketingowych jest coraz więcej. Od kilku miesięcy obserwuję prawdziwy wysyp firm świadczących usługi marketingowe lub ekspertów, którzy mają tyle wspólnego z marketingiem, co ja z baletem. Dlatego postanowiłem napisać artykuł, który pomoże Ci dokonać wyboru agencji marketingowej z Warszawy. Piszę ten artykuł, ponieważ na jednej z grup biznesowych ogłosiła się "agencja marketingowa" świadcząca praktycznie […]

Czytaj więcej
Klient rezygnuje? Zadaj dwa pytania, które mogą zmienić jego zdanie

Jestem w trakcie słuchania genialnego audiobooka "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie". Autor książki, Frank Bettger, żył w latach 1888-1981. Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a sprzedawcy powinni z nią kłaść się spać i regularnie do niej wracać. Trafiłem na ten tytuł zupełnie przypadkowo. Skończyłem słuchać audiobooka o inwestowaniu na giełdzie "Skuteczny […]

Czytaj więcej
crossmenuchevron-downarrow-left