Potencjalni klienci szukają Twoich usług lub produktów w Google, ale trafiają do Twojej konkurencji, zamiast do Ciebie? Skuteczne pozycjonowanie stron w Google rozwiąże Twój problem.
Wypełnij formularz i otrzymaj niezobowiązującą wycenę pozycjonowania Twojej strony www. Im więcej informacji podasz, tym konkretniejszą wycenę przygotuję.
BRAK PRZYWIĄZANIA UMOWĄ. BRAK JAKICHKOLWIEK KAR UMOWNYCH. TY DECYDUJESZ JAK DŁUGO TRWAĆ BĘDZIE NASZA WSPÓŁPRACA.
Uczciwie informuję jaki budżet będzie potrzebny, żeby w określonym przez Ciebie czasie, zrealizować wyznaczone cele pozycjonowania strony. Nie usłyszysz ode mnie bajek o efektach pozycjonowania z kosmosu za 800 zł miesięcznie.
Pozycjonowanie stron u mnie wygląda tak, że zawsze wiesz, na czym obecnie się koncentrujemy i zawsze odbiorę od Ciebie telefon, żeby porozmawiać o aktualnie przeprowadzanych działaniach. Tak to moim zdaniem powinno wyglądać wszędzie.
Pozycjonowanie działa w perspektywie długoterminowej. To nie reklamy sponsorowane, że odpalasz i już następnego dnia masz efekty. Cierpliwość jest tutaj kluczem.
Pozycjonowanie stron nie jest drogie. Im dłużej trwa pozycjonowanie, tym robi się coraz tańsze w przeliczeniu na osiągane efekty. To fundament moich własnych projektów.
Optymalizacja strony to podstawa. Twoja strona musi być dobrze dostosowana pod kątem wybranych słów kluczowych i wytycznych wyszukiwarki Google. Inaczej nie ma to sensu.
Pozycjonowanie działa po zaprzestaniu usługi. Efekty nie znikają z dnia na dzień. Reklamy sponsorowane wyłączasz i koniec, a efekty pozycjonowania mogą się długo utrzymywać.
Content is King. Treści na Twojej stronie internetowej muszą być pisane pod kątem wyznaczonego celu biznesowego i wytycznych SEO, żeby koszty pozycjonowania były mniejsze.
Uważnie czytaj umowy na pozycjonowanie. To właśnie w umowach kryją się pułapki: minimum rok trwania umowy, długi okres wypowiedzenia i gigantyczne kary za rozwiązanie umowy.
Chcesz porozmawiać zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie strony? Zadzwoń do mnie i na luzie pogadajmy 🙂 .
Wszystko zależy od celów do osiągnięcia i budżetu na działania. Bezpiecznie jest zakładać, że pierwsze efekty pozycjonowania widać po czterech miesiącach. Zdarza się, że i dwa miesiące wystarczą, ale zawsze lepiej jest zakładać pesymistyczny wariant.
U mnie wycena odzwierciedla osiągnięcie określonych przez Ciebie celów pozycjonowania w wyznaczonym czasie. Nie są to cyfry wzięte z kosmosu, byle tylko pozyskać w miesiącu jak największą liczbę klientów. Tak wyszło z moich wyliczeń, a z kim zdecydujesz się współpracować, to już Twoja decyzja.
To właśnie od pozycjonowania stron w Google zaczęła się moja przygoda z marketingiem. Zajmuję się tym od 2011 roku, a więc już ponad dwanaście lat. Mam więc troszkę doświadczenia, a i tak wciąż przeprowadzam testy i szlifuję swoje umiejętności.
Taki model rozliczania jest zarezerwowany tylko dla przedsiębiorców, z którymi współpracuję minimum dwa lata. Stawiam stronę internetową na swojej domenie, zajmuję się całym marketingiem (nie tylko SEO). Płacisz tylko za efekt, w postaci pozyskanego leada, klienta czy sprzedaży. Brzmi dobrze?
Lub wybierz inną formę kontaktu:
lub wybierz inną formę kontaktu.
Pomagam przedsiębiorcom z całej Polski rozkręcić marketing i sprzedaż na kocurowo wysoki poziom.
Polityka prywatnościLembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone